Doświadczenie
16+ Lat praktyki
Dbałość
5/5 ocena klientów
Kompleksowość
24 zabiegi

Zwroty i reklamacje

Start > Zwroty i reklamacje

Przebieg procesu reklamacji oraz zwrotu

Kupując u nas masz pewność, że otrzymany produkt będzie w 100% oryginaln i spełnia wszelkie normy bezpieczzeństwa związane z wyrobami kosmetologicznymi oraz medycznymi.

Ikona zwrot

Reklamacja

Jeśli uznasz, że otrzymany produkt jest niepełnowartościowy lub dotarł do Ciebie uszkodzony, masz prawo do złożenia reklamacji. Wystarczy, że wydrukujesz i wypełnisz FORMULARZ REKLAMACYJNY dołączysz je do paczki. Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia przesyłki do nas. W zależności od tego jaką wybrałeś formę płatności, tą samą drogą otrzymasz zwrot środków.

  • Jeśli opłaciłeś zamówienie za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane przez Ciebie w Formularzu Zwrotu.
  • Jeśli dokonałeś opłaty poprzez Przelewy24 pieniądze zostaną zwrócone za pośrednictwem tego serwisu.

Instrukcja

  1. Przygotuj produkty,
  2. Wydrukuj i wypełnij FORMULARZ REKLAMACYJNY,
  3. Umieść w kartonie przeznaczonym do wysyłki: formularz oraz produkty,
  4. Na kartonie (nad adresem) pumiesć adnotację “REKLAMACJA”,
  5. Dobrze go zaklej i zaadresuj przesyłkę na:
    Gabinet „Zdrowe nogi” Elżbieta Gierat,
    ul. Podhalańska 8,
    70-452 Szczecin
  6. Wybierz sposób dostawy:
    możesz odesłać do nas reklamowany towar za pośrednictwem:
    • Kuriera.
    • Paczkomatu InPost.

W celu bezpłatnego dokonania reklamacji można udać się do gabinetu stacjonarnego.
Jeśli reklamujesz więcej produktów umieść je w jednym opakowaniu zbiorczym.

Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę?

  1. Odbiór przesyłki od Kuriera.
    • Sprawdź wygląd opakowania zewnętrznego.
      • Pudełko powinno być szczelnie zamknięte oraz nie posiadać śladów uszkodzenia.
      • Jeśli przesyłka jest nieuszkodzona, podpisz list przewozowy.
      • Gdy wygląd zewnętrzny opakowania wzbudza Twoje zastrzeżenia, odmów przyjęcia przesyłki lub sprawdź przy kurierze jej zawartość (patrz niżej).
    • Gdy stan opakowania zewnętrznego wzbudza twój niepokój sprawdź zawartość przesyłki w obecności kuriera.
    • Otwórz przesyłkę i sprawdź przy kurierze, czy otrzymane produkty są kompletne i nieuszkodzone.
    • Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu przesyłki, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody.
    • Wypełnij wszystkie pola formularza oraz zaznacz uszkodzenie opakowania zewnętrznego – jest to najbardziej istotna informacja do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika.
    • W polu „uwagi” możesz podać wszystkie swoje zastrzeżenia, także te dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody.
    • Pamiętaj o odebraniu jednego egzemplarzu wypełnionego protokołu.
    • Gdyby kurier nie chciał poczekać w celu spisania protokołu szkody tutaj znajdziesz informację jak przygotować protokół szkody.
    • Poinformuj nas o całym wydarzeniu: +48 91 434 41 54 lub +48 500 097 784; e-mail: gznszczecin@gmail.com
  2. Odbiór przesyłki z Paczkomatu Inpost.
    • Uszkodzenie przesyłki, którą odbierasz w paczkomacie możesz zgłosić jeszcze przy Paczkomacie – automat przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy nie masz żadnych zastrzeżeń do przesyłki.
    • Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wciąż masz 7 dni na zgłoszenie bezpośrednio na stronie przewoźnika Inpost.
  3. Zgłoszenie szkody sprzedawcy.
    • Jeśli opakowanie było nienaruszone, a zawartość uszkodzona lub przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia po odjeździe Kuriera, koniecznie tego samego dnia skontaktuj się z nami.
    • Po otrzymaniu zgłoszenia zgłoszenia zajmiemy się procesowaniem zdarzenia i będziemy z Tobą.
Ikona reklamacja

Zwrot

Masz prawo odstąpić od umowy i odesłać zakupiony kosmetyk w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny (chociaż będzie nam miło, jeśli uargumentujesz swoją decyzję – postaramy się wyciągnąć z niej wnioski).

Pamiętaj jednak, że zwracany produkt

  • musi być oryginalnie zapakowany i w stanie nienaruszonym,
  • nie może nosić śladów użytkowania.

Powyższe są warunkiem koniecznym do przyjęcia zwrotu.

W celu dokonania zwrotu, wydrukuj i wypełnij FORMULARZ ZWROTU i dołącz go do paczki ze zwracanym produktem. Przesyłkę odeślij na adres:
Gabinet „Zdrowe nogi” Elżbieta Gierat,
ul. Podhalańska 8,
70-452 Szczecin

Po otrzymaniu przesyłki i jej weryfikacji, zwrócimy Ci pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia paczki do siedziby firmy. Nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem. W przypadku zwrotu pełnowartościowego produktu koszt przesyłki ponosi Kupujący.
Powyższa procedura nie jest warunkiem skorzystania z ustawowego prawa odstąpienia od umowy oraz w żaden sposób go nie ogranicza.

Instrukcja i informacje

  1. Zabezpiecz zwracany produkt oraz umieść go w kartonie razem z wypełnionym i podpisanym FORMULARZ ZWROTU.
  2. Jeśli zwracasz więcej niż jeden produkt możesz umieścić je w jednym opakowaniu zbiorczym.
  3. Paczkę starannie zaklej i nadaj.
  4. Wybierz formę zwrotu oraz nadaj paczkę.
    możesz odesłać do nas reklamowany towar za pośrednictwem:
    • Kuriera,
    • Paczkomatu InPost (na paczce napisz kod nadawczy, który otrzymałeś w wiadomości sms.)
  5. Zwrot środków otrzymasz w ciągu 14 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki.
  6. W zależności od tego jaką wybrałeś formę płatności, tą samą drogą otrzymasz zwrot środków.
    • Jeśli opłaciłeś zamówienie za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane przez Ciebie w Formularzu Zwrotu.
    • Jeśli dokonałeś opłaty poprzez Przelewy24 pieniądze zostaną zwrócone za pośrednictwem tego serwisu.
  7. Powyższe nie dotyczy rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji Klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Szczegóły w Regulaminie sklepu.

Zwrot w paczkomacie InPost

  1. Po wyborze tej formy zwrotów na wskazany przez Ciebie nr telefonu otrzymasz SMS z kodem. Kod jest ważny 72 godziny.
  2. Na paczce napisz otrzymany smsem kod i udaj się do dowolnego paczkomatu InPost.
    • Otrzymanym kodem otworzysz skrytkę.
    • Na panelu paczkomatu wybierz: „Chcę wysłać paczkę”,
    • następnie „Wpisz magiczny kod”.
    • Użyj kodu, który otrzymałeś.
    • Wybierz rozmiar skrytki. Pamiętaj, że gabaryt to
      A wymiary: 8 x 38 x 64 cm,
      B: 19 x 38 x 64 cm,
      C: 41 x 38 x 64 cm.
  3. Tutaj będziesz mógł śledzić losy swojej przesyłki – kliknij.