Kupując u nas masz pewność, że otrzymany produkt będzie w 100% oryginaln i spełnia wszelkie normy bezpieczzeństwa związane z wyrobami kosmetologicznymi oraz medycznymi.
Jeśli uznasz, że otrzymany produkt jest niepełnowartościowy lub dotarł do Ciebie uszkodzony, masz prawo do złożenia reklamacji. Wystarczy, że wydrukujesz i wypełnisz FORMULARZ REKLAMACYJNY dołączysz je do paczki. Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia przesyłki do nas. W zależności od tego jaką wybrałeś formę płatności, tą samą drogą otrzymasz zwrot środków.
W celu bezpłatnego dokonania reklamacji można udać się do gabinetu stacjonarnego.
Jeśli reklamujesz więcej produktów umieść je w jednym opakowaniu zbiorczym.
Masz prawo odstąpić od umowy i odesłać zakupiony kosmetyk w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny (chociaż będzie nam miło, jeśli uargumentujesz swoją decyzję – postaramy się wyciągnąć z niej wnioski).
Pamiętaj jednak, że zwracany produkt
Powyższe są warunkiem koniecznym do przyjęcia zwrotu.
W celu dokonania zwrotu, wydrukuj i wypełnij FORMULARZ ZWROTU i dołącz go do paczki ze zwracanym produktem. Przesyłkę odeślij na adres:
Gabinet „Zdrowe nogi” Elżbieta Gierat,
ul. Podhalańska 8,
70-452 Szczecin
Po otrzymaniu przesyłki i jej weryfikacji, zwrócimy Ci pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia paczki do siedziby firmy. Nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem. W przypadku zwrotu pełnowartościowego produktu koszt przesyłki ponosi Kupujący.
Powyższa procedura nie jest warunkiem skorzystania z ustawowego prawa odstąpienia od umowy oraz w żaden sposób go nie ogranicza.